wtorek, 24 lutego 2015

Dziennik Diety

Kolejny post z serii o wszystkim i o niczym, zacznę od mojego Dziennika Diety, który założyłam dzisiaj. Wspominałam wcześniej, że zapisywałam, co jem w kalendarzu, ale muszę w nim zostawić miejsce na inne zapiski, więc przeniosłam się do zeszytu. Oto on:



  




Mój obiad:


Kotlety mielone - indycze mięso, płatki owsiane lub otręby, cebulka i jajko. I da się bez bułki tartej :)
Czas dołączyć do tego wysiłek fizyczny :) Chcę wrócić do biegania, buty mam, w czwartek w Decathlonie chcę kupić leginsy :)

Dzisiaj na stronie Prawdziwe Kobiety Mają Krągłości przecztytałam ciekawy artykuł, odsyłam Was do niego:


Każdy z nas musi znaleźć swój sposób na dietę, zdrowy tryb życia lub po prostu sposób na życie ;)

Powodzenia rozleniwieni!

*Mizia*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz